Ga naar inhoud
  • 0

Footer


Leen

Vraag

Goedemiddag,

Omdat ik gegevens uit een portaal wil printen heb ik een aparte layout aangemaakt, waarin ik de gegevens in de body heb gezet om het repeteer gedrag te krijgen. Dit omdat er vaak meer gegevens uit een portaal komen, dan er op een pagina past. Ik heb op dit forum gelezen dat printen vanuit een portaal niet goed werkt. De gegevens in de header en footer komen uit een gerelateerde tafel. Nu loop ik tegen het feit aan dat mijn footer ineens onder aan de eerste pagina staat, en niet op de laatste pagina. Ik heb geen idee hoe dit kan, omdat volgens mij een footer altijd onderaan hoort te staan. Ik heb enkele afbeeldingen toegevoegd om de boel te verduidelijken.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos?

blad 1.jpg

blad 2.jpg

layout.jpg

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1

De title-header en title-footer komen altijd op de eerste pagina (mits ze zijn gedefinieerd, anders krijg je normale headers en footers)

Een gewone header en footer komen dan op alle daaropvolgende pagina's.

Als je totalen alleen op de laatste pagina wilt zien, dan kan je daarvoor de trailing grand summary gebruiken.

De documentatie van FMI zou op dit punt iets duidelijker mogen zijn, maar het staat er wél in dus dit is wel een beetje rtfm ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...