Guest Posted December 17, 2003 Posted December 17, 2003 Kijk eens op www.cardservices.nl, zij zijn FSA (FileMaker Solutions Associate) en kunnen jullie hoogstwaarschijnlijk ook wel helpen met vragen en producten over dat prachtige FileMaker. Quote
Peter Wagemans Posted December 17, 2003 Posted December 17, 2003 Hij kwam, hij zag, hij maakte reklame, en hij verdween weer... Quote
Stef Posted December 17, 2003 Posted December 17, 2003 Nu! U mag dit niet missen!!!! Kerstsolden bij WillCom! SUPERapplicaties aan de helft van de prijs! De duizendste koper krijgt een exclusieve reis naar Scherpenheuvel! Enkele grepen uit ons aanbod: -define fields: -30% -workarounds: -45% -tricky lookups: -40% -external scripts: -35% -relatietherapie: -20% Wij vergelijken dagelijks de prijzen met onze concurenten en passen dadelijk de onze aan! Reageer nu! Stop met nagelbijten. Quote
AvD Posted December 17, 2003 Posted December 17, 2003 Dit lijkt me heel aanlokkelijk, meneer Willcom. Geven jullie zoals de GSM-verkopers nog geld voor onze oude partyfart-solutions? Dat zou pas echt interessant zijn! Quote
Stef Posted December 17, 2003 Posted December 17, 2003 Bij overname van een Partyfart solution geven wij u een extra korting van 10% !!! Reageer nu-nu-nu! Quote
AvD Posted December 17, 2003 Posted December 17, 2003 Oh nééééé ! Wat zie ik nu? Weet je wel wat "fart" betekent? Vreselijk! En dat je daar nog geld voor geeft! Eeuwige dank en trouw zijn we u verschuldigd! Quote
Stef Posted December 17, 2003 Posted December 17, 2003 Na 10 minuten staat mijnen telefoon nog altijd stil. 't Is crisis zeker? Hallo? Hallo? Quote
Stef Posted December 17, 2003 Posted December 17, 2003 nee, da's just, ik heb maar één pries en die is nu bezet door mijn kassa. Ik zal mijn voordeur gaan openzetten. Quote
Stef Posted December 17, 2003 Posted December 17, 2003 voilà! vanaf nu worden de folders van de getuigen van Jehova door WillCom samengesteld en doorgemaild. De volgende astembelieft! Niet dringen! Er zijn megabites voor iedereen bij WillCom, bijgenaamd "The Harrods van Bits en Bites"! Quote
Dr_Flash Posted December 18, 2003 Posted December 18, 2003 Ja ik wil ook! Waar kan ik bestellen? Doe mij maar een pallet workarounds en 3 dozen field definitions. En bezorgen jullie ook in Nederland? Quote
Stef Posted December 18, 2003 Posted December 18, 2003 Jawel, je kan daar terecht bij onze vestiging op www.fartservices.nl ! Wij staan ook op de kerstmarkt van Zwolle, bij elke kilo lookups krijg je daar een gluhwein. Home-parties doen we ook in combinatie met Tupperware en Upperdare. Quote
AvD Posted December 18, 2003 Posted December 18, 2003 Bij ons Hilde krijg je nu een FileMaker gratis als je er eentje koopt: 1 + 1 = 1. Maar dit slaat alles! Waar ligt Zwolle? Hoe laat is die markt nog open? Quote
Recommended Posts