Ga naar inhoud
  • 0

Waardes uit records optellen en in een andere layout tonen


mitch

Vraag

Hallo,

 

Ik zit weer te puzzelen, nu is het het volgende:

 

Ik heb een project overzicht, vanuit daar maak ik in een andere layout een overzicht wat ik die dag voor dat project gedaan heb en hoeveel uur ik eraan heb besteed. Het projectnummer van het project overzicht wordt naar die dagelijkse overzichten overgenomen. Nu zou ik graag in het projectoverzicht een veld hebben waarin staat hoeveel uur ik totaal aan het project al heb besteed, ik dacht dat ik de dagelijkse overzichten zou sorteren en dan zeggen als projectnummer:project overzicht = projectnummer:dagelijks overzicht je dan wel de som van de uren kon nemen, maar daar kom ik niet echt uit.

 

Voor de duidelijkheid in het dagelijkse overzicht vul ik begintijd, eindtijd en dan berekend filemaker de uren, van al die resultaten wordt een som gemaakt. Oh ja, ik heb wel ervoor gezorgd dat alle getallen uit dezelfde layout komen, die gezamenlijke data heet.

 

Groeten Michiel

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...