Hans Bos Geplaatst: 12 mei 2020 Geplaatst: 12 mei 2020 Om een (xls) export aan te leveren voor een boekhoudwebsite moet ik naast de percentages '9%' en '21%' ook het woord 'GEEN' genereren. In Filemaker gebruik in nu in het veld deze calculatie die gebaseerd is op een pick-list met de waardes 1,09 en 1,21 en 1: If ( Sold price BTW pick list = 1,09 ;"9%") + If ( Sold price BTW pick list = 1,21 ;"21%") + If ( Sold price BTW pick list = 1 ;"GEEN") De 9 en 21 die werken prima, maar de GEEN krijg ik niet tevoorschijn getoverd. Je leest hier al dat ik geen top-coder ben... Heeft Iemand enig idee? Grote dank voor enige hulp. Quote
1 hbrendel Geplaatst: 12 mei 2020 Geplaatst: 12 mei 2020 Case ( Sold price BTW pick list = 1,09 ; "9%" ; Sold price BTW pick list = 1,21 ; "21%" ; "GEEN" ) Quote
0 Hans Bos Geplaatst: 12 mei 2020 Auteur Geplaatst: 12 mei 2020 YESSS!! HBrendel, superbedankt! Groet van Hans Quote
Vraag
Hans Bos
Om een (xls) export aan te leveren voor een boekhoudwebsite moet ik naast de percentages '9%' en '21%' ook het woord 'GEEN' genereren.
In Filemaker gebruik in nu in het veld deze calculatie die gebaseerd is op een pick-list met de waardes 1,09 en 1,21 en 1:
If ( Sold price BTW pick list = 1,09 ;"9%") + If ( Sold price BTW pick list = 1,21 ;"21%") + If ( Sold price BTW pick list = 1 ;"GEEN")
De 9 en 21 die werken prima, maar de GEEN krijg ik niet tevoorschijn getoverd. Je leest hier al dat ik geen top-coder ben...
Heeft Iemand enig idee? Grote dank voor enige hulp.
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.