Ga naar inhoud

Ondersteuning gevraagd


Aanbevolen berichten

Ik heb meerdere filemaker databases gemaakt en deze zijn via webdirect te benaderen. De database draaien op een externe server

Maar helaas werkt het niet zoals ik zou willen.  De database moet ook via Filemaker go gaan werken.

Het gaat om beveiliging, inloggen via rebdirect, ondersteuning met scripts waar ik zelf niet uitkom e.d.

Dus ik ben op zoek naar ondersteuning voor de dingen die ik zelf niet voor elkaar krijg. 😊

Welke professional heeft zin en tijd om op urenbasis / facturen te ondersteunen.

 

GJ

 

 

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...