just4fun Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Hallo, Is het mogelijk om in filemaker een chromometer tot op 1/100 te laten lopen. Deze zou dan moeten kunnen starten en stoppen met een button. Na het stoppen zou de aangeduide tijd gekopieerd moeten worden naar een veld . Bedankt Just4Fun Quote
0 Stef Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Is het mogelijk om in filemaker een chromometer tot op 1/100 te laten lopen. Naar mijn weten kan dat niet. Een simpele chrono is snel gemaakt: -tijdveld: "start" -tijdveld: "stop" -calculatie, res time "duurtijd" stop-start Knop start/stop: If [ IsEmpty(stop) ] Set Field [ stop, Status( CurrentTime) ] Else Set Field [ start, Status( CurrentTime) ] Set Field [ stop, TextToTime("") ] End If Dit werkt natuurlijk niet als de timing middernacht overschrijdt. Dat laat ik even aan je fantasie over. HTH, Stef Quote
0 just4fun Geplaatst: 9 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2002 Bedankt Stef voor het antwoord, maar net dat werken tot op 1/100 sec was het belangrijkste. Niks aan te doen, dan zullen we het knopje van de chrono zelf wel indrukken en de gegevens overtypen. toch bedankt Quote
0 Koen Van Hulle Geplaatst: 9 oktober 2002 Geplaatst: 9 oktober 2002 Ik dacht dat de date-time plugin van waves in motion het kon: http://wmotion.com/datetime.html Je kunt een testversie downloaden. Koen Quote
Vraag
just4fun
Hallo,
Is het mogelijk om in filemaker een chromometer tot op 1/100 te laten lopen.
Deze zou dan moeten kunnen starten en stoppen met een button.
Na het stoppen zou de aangeduide tijd gekopieerd moeten worden naar een veld .
Bedankt
Just4Fun
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.