just4fun Posted October 8, 2002 Posted October 8, 2002 Hallo, Is het mogelijk om in filemaker een chromometer tot op 1/100 te laten lopen. Deze zou dan moeten kunnen starten en stoppen met een button. Na het stoppen zou de aangeduide tijd gekopieerd moeten worden naar een veld . Bedankt Just4Fun Quote
0 Stef Posted October 8, 2002 Posted October 8, 2002 Is het mogelijk om in filemaker een chromometer tot op 1/100 te laten lopen. Naar mijn weten kan dat niet. Een simpele chrono is snel gemaakt: -tijdveld: "start" -tijdveld: "stop" -calculatie, res time "duurtijd" stop-start Knop start/stop: If [ IsEmpty(stop) ] Set Field [ stop, Status( CurrentTime) ] Else Set Field [ start, Status( CurrentTime) ] Set Field [ stop, TextToTime("") ] End If Dit werkt natuurlijk niet als de timing middernacht overschrijdt. Dat laat ik even aan je fantasie over. HTH, Stef Quote
0 just4fun Posted October 9, 2002 Author Posted October 9, 2002 Bedankt Stef voor het antwoord, maar net dat werken tot op 1/100 sec was het belangrijkste. Niks aan te doen, dan zullen we het knopje van de chrono zelf wel indrukken en de gegevens overtypen. toch bedankt Quote
0 Koen Van Hulle Posted October 9, 2002 Posted October 9, 2002 Ik dacht dat de date-time plugin van waves in motion het kon: http://wmotion.com/datetime.html Je kunt een testversie downloaden. Koen Quote
Question
just4fun
Hallo,
Is het mogelijk om in filemaker een chromometer tot op 1/100 te laten lopen.
Deze zou dan moeten kunnen starten en stoppen met een button.
Na het stoppen zou de aangeduide tijd gekopieerd moeten worden naar een veld .
Bedankt
Just4Fun
3 answers to this question
Recommended Posts