mikezwet Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 Hallo, Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een bepaald bestandspad aan te wijzen zonder een bestand aan te wijzen. Dus: C:/programmfiles/mike in plaats van C:/programmfiles/mike/kerstlied.txt Dit bestandspad moet dan in een container komen te staan en eventueel geopent kunnen worden. Quote Link to comment
0 mikezwet Posted December 31, 2004 Author Share Posted December 31, 2004 Eigenlijk gewoon een browse (bladeren) knop. Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Daarvoor ga je iets in elkaar moeten knutselen met de Troi File Plug-in. Meer info vind je op www.troi.nl Koen Quote Link to comment
0 mikezwet Posted December 31, 2004 Author Share Posted December 31, 2004 Ik heb inmiddels een AutoIt scriptje ervoor gemaakt. *Filemaker voert een event uit waardoor het AutoIt script word geopent. *Ga naar veld (linklocatie) ; autoit script plakt hierin de locatie van de map Code van AutoIt script: ClipPut ( FileSelectFolder ( "dialog text", "" , "1" ) ) WinActivate("FileMaker", "") WinWaitActive("FileMaker") Send ("^v") Send("{TAB}") Quote Link to comment
Question
mikezwet
Hallo,
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een bepaald bestandspad aan te wijzen zonder een bestand aan te wijzen.
Dus: C:/programmfiles/mike in plaats van C:/programmfiles/mike/kerstlied.txt
Dit bestandspad moet dan in een container komen te staan en eventueel geopent kunnen worden.
3 answers to this question
Recommended Posts