Yves Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Beste lezers, Ik zou graag een "lichtkrant" (of dergelijks) willen maken. Bedoeling is een agenda of dagoverzicht item na item op het scherm te laten defileren met een bepaald tijdinterval. Kan iemand mij helpen bij dit script aub? Quote Link to comment
0 zorro Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Beste lezers, Ik zou graag een "lichtkrant" (of dergelijks) willen maken. Bedoeling is een agenda of dagoverzicht item na item op het scherm te laten defileren met een bepaald tijdinterval. Kan iemand mij helpen bij dit script aub? Je kan toch in een script een loop functie inbouwen met een pause script ( van gewenste tijd) en telkens naar een andere record gaan. Dus iets van loop Pause/resume script (duration 10 seconds) Go to record (next) Exit loop if ( wanneer op einde van de krant) End loop Het is nu uit de pols geschreven, maar dit moet zeker werken indien je steeds van bladzijde van de krant wenst te wisselen. indien er verschillende velden in eenzelfde record dienen getoont te worden kan je ipv "go to record" ervoor zorgen dat de velden zichtbaar worden Mvg Z Quote Link to comment
0 Yves Posted January 28, 2005 Author Share Posted January 28, 2005 Ik had zoiets voor ogen, Zorro. Ik beken dat ik niet wist dat je een gedefinieerde tijdspauze kon inlassen bij een scriptonderbreking. Bijkomende eis is dat het boeltje een hele dag blijft ronddraaien : dus bij het laatste record gewoon vooraan herbeginnen en op een bepaald tijdstip of door tussenkomst stoppen. Ik heb het ondertussen door je aanzet gevonden. Mijn scriptkennis is bij deze weer verruimd! Quote Link to comment
Question
Yves
Beste lezers,
Ik zou graag een "lichtkrant" (of dergelijks) willen maken. Bedoeling is een agenda of dagoverzicht item na item op het scherm te laten defileren met een bepaald tijdinterval. Kan iemand mij helpen bij dit script aub?
2 answers to this question
Recommended Posts