Stamper Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Ben nog van den oude stempel en werk met FM4 en 5. Volgend probleempje : Veld X is een berekend veld dat de hoogste waarde aangeeft, bv 140 Veld Y moet de naam geven van dat record, bv Stamper Het is dit laatste waar ik niet in slaag. Veld X en Y zitten in één en hetzelfde bestand. Heb al één en 't ander geprobeerd doch slaag er niet in om het te realiseren. Huuuuuuulp a.u.b. Quote Link to comment
0 MarceldB Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 (edited) Relatie tussen de hoogste waarde en de daadwerkelijke waarde. Daar haal je de naam uit. Zie bijgaand bestandje. Met vr. groet, Marcel stamper.fp5 Edited March 31, 2005 by Guest Quote Link to comment
0 Stamper Posted March 31, 2005 Author Share Posted March 31, 2005 Hoi Marcel Heb getracht het bestandje te openen doch krijg de melding dat het bestand niet met filemaker gemaakt is. Kan je nog eens proberen het over te zetten ? Quote Link to comment
0 rmw Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Je gebruikt MacOSX en Safari zeker? @MarceldB: graag files gezipt uploaden, anders kunnen Stamper en ik (en alle andere Safari gebruikers) downloaden vergeten. rmw Quote Link to comment
0 MarceldB Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Je gebruikt MacOSX en Safari zeker? @MarceldB: graag files gezipt uploaden, anders kunnen Stamper en ik (en alle andere Safari gebruikers) downloaden vergeten. rmw Nee, ben zoals stamper ook nog van die "oude stempel" zit nog op MacOs 8.6 Maar niettemin bijgaand nu de gezipte versie, had geen weet van hetgeen je meldt. Zal dat voortaan uiteraard doen. stamper.fp5.zip Quote Link to comment
0 Stamper Posted April 1, 2005 Author Share Posted April 1, 2005 Voornamelijk m'n dank aan Marcel (en ook de anderen). Het was precies wat ik zocht. Zoals gewoonlijk lag de fout bij de gebruiker (dus bij mij) die z'n relatie's verkeerdelijk had gelegd. M'n in elkaar geknutselde statistiek werkt nu perfect. Het nut van dit forum is wederom eens bewezen Nogmaals 1000 maal dank Quote Link to comment
Question
Stamper
Ben nog van den oude stempel en werk met FM4 en 5.
Volgend probleempje :
Veld X is een berekend veld dat de hoogste waarde aangeeft, bv 140
Veld Y moet de naam geven van dat record, bv Stamper
Het is dit laatste waar ik niet in slaag.
Veld X en Y zitten in één en hetzelfde bestand.
Heb al één en 't ander geprobeerd doch slaag er niet in om het te realiseren. Huuuuuuulp a.u.b.
5 answers to this question
Recommended Posts