Jump to content
  • 0

Back knop in browser

ober

Question

Hoi,

Ik heb een probleempje met mijn IWP applicatie.

Gebruikers loggen in met username en pass.

Aan deze username zijn rechten verbonden. Gebruikers krijgen alleen gegevens te zien uit aan deze gebruikersnaam gerelateerde records.

Wanneer een gebruiker nu inlogt en daarna op de back knop van de browser drukt, wordt het vorige record (met gegevens van een andere gebruiker) zichtbaar.

Soms springt de browser in dit geval vanzelf weer terug naar de eigen gegevens, maar dit lijkt me toch niet echt de bedoeling, zeker aangezien het gevoelige informatie betreft. Met een vlugge PrintScreen, zijn de gegevens van anderen zo gemakkelijk te verkrijgen.

Is dit probleem bekend en zoja hoe kan het verholpen worden? Waarom gaat de back knop niet gewoon naar de vorige internetpagina?

Ik gebruik hier Windows XP SP2, Internet Explorer 6 SP2 en FM7 Pro.

Mvg,

Huub van den Broek

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Gebruikers loggen in met username en pass.

Aan deze username zijn rechten verbonden. Gebruikers krijgen alleen gegevens te zien uit aan deze gebruikersnaam gerelateerde records.

dit wil ik ook graag doen, maar krijg het niet voor elkaar, hoe moet ik dit instellen??? (ben nog maar een beginneling en moet nog veel leren

• 0

wat ik eigenlijk graag zou willen weten is hoe ik dat voor elkaar krijg dat als iemand inlogt hij alleen bijv de records te zien krijgt waar zijn gegevens instaan, zoals ik het nu opgezet heb, heeft iedereen via privileges wel een eigen gebruikersnaam en wachtwoord, maar ze kunnen nu in alle records terecht, en ik wil dan dat ze alleen in de records kunnen komen die op hun naam staan, ik heb al van alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit :( , zoals ik al zei ben ik een beginneling en nog blond ook :oops: