Fileman Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Filemakkers, Is het mogelijk een scriptje uit te voeren na het verlaten van een layout? Dus ik bedoel als er geswitched wordt naar een andere layout er eerst een scriptje wordt uitgevoerd. Vroeg ik me plotseling af eigenlijk! Quote Link to comment
0 zorro Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Filemakkers, Is het mogelijk een scriptje uit te voeren na het verlaten van een layout? Dus ik bedoel als er geswitched wordt naar een andere layout er eerst een scriptje wordt uitgevoerd. Vroeg ik me plotseling af eigenlijk! Met wat switch je naar een andere layout? Waarschijnlijk via een knop. Hang aan die knop een script dat u van layout doet switchen en laat die script de gewenste script lopen. Mvg Z Quote Link to comment
0 Fileman Posted April 14, 2005 Author Share Posted April 14, 2005 Tja, tuurlijk. Switch van layout via een knop en roep een script aan! Logisch Bedankt. Quote Link to comment
Question
Fileman
Filemakkers,
Is het mogelijk een scriptje uit te voeren na het verlaten van een layout? Dus ik bedoel als er geswitched wordt naar een andere layout er eerst een scriptje wordt uitgevoerd.
Vroeg ik me plotseling af eigenlijk!
2 answers to this question
Recommended Posts