Jump to content
  • 0

3 tabellen, Portal, view as list, relatie

loeserd

Question

Posted

Ik heb een simpel vraagje voor voor de meeste mensen hier op dit forum, maar ik kom er even niet uit! Wie kan en heeft zin om mij helpen?!

We hebben 3 tabellen: afleverbedrijf, regio, product

Een layout genaamd regio, gebaseerd op Afleverbedrijf. In deze layout kan je zoeken op regio. Vervolgens komt er in list-view alle afleverbedrijven te staan in de betreffende regio. In de portaal onder het bedrijf staan de producten horende bij dat afleverbedrijf gebaseerd op het boven ingevulde weeknummer. tot zover gaat het allemaal perfect!!

Een Afleverbedrijf is gekoppeld aan bepaalde Modules. De producten die in het portal verschijnen moeten minimaal 1 dezelfde module hebben als het afleverbedrijf. Dit laatste krijg ik niet voor elkaar!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!

Dank!!

test_05_05_18.zip

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Als ik kijk naar jou bestandje, klopt het volgens mij nog niet helemaal . Als je gelijk op de eerste pagina kijkt naar Bedrijf 6 (regio3, week1) komt Product 1 er te staan. Maar bedrijf 6 zit in module D en product 1 niet (A,B,C). Die zou daar dan toch niet zichtbaar moeten zijn?! Toch?!

Of doe/zie ik iets verkeerd?!