rsmits Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Ik genereer een overzicht en laat dit zien in de Preview Mode[Pause]. Als er op de knop 'Continue' geklikt wordt er naar de volgende lay-out gesprongen (wat ook de bedoeling is). Als er op de knop 'Cancel' geklikt wordt dient naar dezelfde lay-out gesprongen te worden als bij 'Continue'. Hoe kan ik dit bewerkstelligen?? Quote Link to comment
0 rsmits Posted November 17, 2005 Author Share Posted November 17, 2005 OK ik weet het antwoord al... De functie Allow User Abort [Off] heb ik bovenaan het script toegevoegd en voilà de knop 'Cancel' is weg! Quote Link to comment
0 rmw Posted November 17, 2005 Share Posted November 17, 2005 Voor een leuk (en leerzaam) voorbeeld kan je hier misschien nog eens kijken. rmw Quote Link to comment
Question
rsmits
Ik genereer een overzicht en laat dit zien in de Preview Mode[Pause].
Als er op de knop 'Continue' geklikt wordt er naar de volgende lay-out gesprongen (wat ook de bedoeling is).
Als er op de knop 'Cancel' geklikt wordt dient naar dezelfde lay-out gesprongen te worden als bij 'Continue'.
Hoe kan ik dit bewerkstelligen??
2 answers to this question
Recommended Posts