fverstra1 Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 beste, volgend probleem; via m'n browser wil ik beelden invoeren in een filemaker 7 database die via instant web publishing beschikbaar is. Het lukt wel om input te doen in tekstvelden. Het veld voor de beelden is een container -veld. Als ik niet via de browser ga dan ik wel beelden invoeren in mode "bladeren". Wat doe ik verkeerd, alvast bedankt voor de tips Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Je doet helemaal niets verkeerd. Standaard kan het niet. CNS heeft een oplossing die het wel zou toelaten: http://www.cnsplug-ins.com/products.htm?product=UPLOADit Alleen heb ik geen ervaring met het product, noch met een eventuele integratie met IWP. Koen Quote Link to comment
0 fverstra1 Posted January 4, 2006 Author Share Posted January 4, 2006 koen, bedankt voor het vlugge antwoord. frank Quote Link to comment
Question
fverstra1
beste,
volgend probleem; via m'n browser wil ik beelden invoeren in een filemaker 7 database die via instant web publishing beschikbaar is.
Het lukt wel om input te doen in tekstvelden.
Het veld voor de beelden is een container -veld.
Als ik niet via de browser ga dan ik wel beelden invoeren in mode "bladeren".
Wat doe ik verkeerd,
alvast bedankt voor de tips
2 answers to this question
Recommended Posts