geenbericht Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Zonder het te weten heb ik deze bij elkaar gebracht. Maar ik weet niet meer hoe! Kan iemand vertellen wat ik gedaan heb? groeten, Maurice Quote Link to comment
0 Dr_Flash Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Knap Het lijkt me dat een layout bestaat uit een aantal gedeelten, zoals Kopgedeelte en Hoofdgedeelte, die je header en body zou kunnen noemen (en die in het Engels ook echt zo heten...). Maar jij hebt dus je layout in de header, en je tabel in je body? Ik snap er maar weinig van, maar ik blijf het knap vinden! Post anders het bestand zelf eens? Quote Link to comment
0 geenbericht Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 Hierbij een voorbeeld. Mijn idee was om tabel en lay-out tegelijk te tonen. Dat moet toch normaal mogelijk zijn? test.fp7 Quote Link to comment
0 moriz Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Je haalt de termen 'layout' en 'tabel' een beetje uit zijn context. In Filemaker terminologie hebben die een vaste, ANDERE betekenis dan die jij er aan geeft. Wat jij neem ik bedoelt is dat je een formulier- en tabelweergave in één enkele layout wil weergeven. Dat kan, maar gebruik dan een portal. Maak een layout met formulier weergave en plaats een portal die je dan kunt zien als tabel. Quote Link to comment
0 geenbericht Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 Hier nog een voorbeeld van Joris Aarts. summaryFun.fp7 Quote Link to comment
Question
geenbericht
Zonder het te weten heb ik deze bij elkaar gebracht.
Maar ik weet niet meer hoe!
Kan iemand vertellen wat ik gedaan heb?
groeten,
Maurice
4 answers to this question
Recommended Posts