Zero55 Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 Weet niet goed waar ik deze vraag moet plaatsen, gokje dus. Ben bezig met FM5.5 en FM8 beide op Apple MacOSX. In FM5.5 heb ik een script dat een FM8-bestand moet openen, Scriptstap URL Openen dus, met volgende waarde "Macintosh HD:WPRO:FM8:export.fp7" en als ik dat script uitvoer werkt het dus niet. Er wordt geen bestand geopend en geen foutmelding gegeven, wie weet raad ? Groeten ZeRo Quote
0 Pieter Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 "Macintosh HD:WPRO:FM8:export.fp7" wie weet raad ? Groeten ZeRo probeer eens: "Macintosh HD:users:shared:WPRO:FM8:export.fp7" (afhankelijk waar de map WPRO zich bevindt) ik heb gemerkt dat je precies moet invullen waar de map zich bevindt. Quote
0 Zero55 Posted February 20, 2006 Author Posted February 20, 2006 gevonden ! het moet zijn "file://Macintosh HD/WPRO/FM8/export.fp7" Quote
Question
Zero55
Weet niet goed waar ik deze vraag moet plaatsen, gokje dus.
Ben bezig met FM5.5 en FM8 beide op Apple MacOSX.
In FM5.5 heb ik een script dat een FM8-bestand moet openen,
Scriptstap URL Openen dus, met volgende waarde
"Macintosh HD:WPRO:FM8:export.fp7"
en als ik dat script uitvoer werkt het dus niet. Er wordt geen bestand geopend en geen foutmelding gegeven, wie weet raad ?
Groeten
ZeRo
2 answers to this question
Recommended Posts