Ga naar inhoud
  • 0

Postcode verandert bij etiket-layout-opgelost


Mizoo

Vraag

Ik heb een bestand "Klanten", geef daar alle gegevens van mijn klanten in, o. a. adres + postcode (gelinkt aan een tabel van postcodes). Ik heb in dat Klanten-bestand ook een lay-out "adresetiketten", wat ik tot hiertoe zeer handig vond. Maar ik krijg nu verzendingen terug omdat de postcode verkeerd is. Deze verspringt nl. als ik de lay-out adres-etiketten aanklik. Niet bij alle klanten. Dus zeer vervelend. Bij de klanten had ik 2000 ingetikt (voor Antwerpen), ook als ik daar versprong van de éne naar de andere klant bleeft het daar op 2000 staan, maar als ik dan naar de etiket-lay-out ging, versprong dat postnummer plotseling naar 2140??? Het postnummer 2140 stond zelfs niet in mijn lijst van postcodes. Wat loopt er hier fout?? Kan iemand mij een tip geven?

OPLOSSING: ik heb zelf eens grote kuis gedaan in de lijst van postnummers en Antwerpen vermeld als Antwerpen 1,2,3,4, ... zoals in de witte telefoongids, zo kunnen er geen verwarringen meer voorkomen.

Sorry om jullie onnodig naar een oplossing te laten zoeken !

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...