RuudSar Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 hoe kan ik een knop (script) aanmaken waarmee ik explorer kan openen in een gedefinieerde directory en lokatie (om vervolgens een file teselecteren die ik wil openen) Quote
0 Mark Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Bedoel je het volgende? Met Send Message (FM6): Send the open document/application message Text: c:\temp\ Options: Bring application to foreground Quote
Question
RuudSar
hoe kan ik een knop (script) aanmaken waarmee ik
explorer kan openen in een gedefinieerde directory en lokatie
(om vervolgens een file teselecteren die ik wil openen)
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.