JERRY K Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Ik heb een klantenbestand in fmpro. Nu zou ik dit willen koppelen aan uurregistratie van de medewerkers. Dus bv voor klant x, aktiviteit a en zoveel uren voor gewerkt. Bij filemaker zit standaard een uurregistratie bij wat ik kan aanpassen aan mijn behoeften. Het probleem is echter dat ik de klanten van mijn database niet kan linken aan de uurdatabase. Ik ben dus met 2 lege databanken begonnen. 1 klant 2 uur Via database definiëren kan ik wel de relatie leggen tussen de 'klant' en 'uur' en ook tussen de verschillende velden. Ik heb dan ook bij de database uur bij opmaak veld de verticale schuifbalk toegevoegd. Mijn klanten verschijnen echter niet in dit venster. Wat doe ik nog verkeerd? Jerry Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Kun je je voorbeeldje eens posten? Koen Quote Link to comment
Question
JERRY K
Ik heb een klantenbestand in fmpro.
Nu zou ik dit willen koppelen aan uurregistratie van de medewerkers.
Dus bv voor klant x, aktiviteit a en zoveel uren voor gewerkt.
Bij filemaker zit standaard een uurregistratie bij wat ik kan aanpassen
aan mijn behoeften.
Het probleem is echter dat ik de klanten van mijn database niet kan linken aan de uurdatabase.
Ik ben dus met 2 lege databanken begonnen.
1 klant
2 uur
Via database definiëren kan ik wel de relatie leggen tussen
de 'klant' en 'uur' en ook tussen de verschillende velden.
Ik heb dan ook bij de database uur bij opmaak veld de verticale schuifbalk
toegevoegd.
Mijn klanten verschijnen echter niet in dit venster.
Wat doe ik nog verkeerd?
Jerry
1 answer to this question
Recommended Posts