WJ Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Is er een tooltje die de PDF's van Filemaker kan optimaliseren (Mac OSX) Alvast bedankt ! Groeten, WJ Quote Link to comment
0 PJ007 Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Als het niet geheel automatisch hoeft, zou je de batch mode van Acrobat Standard/Professional kunnen gebruiken. PJ Quote Link to comment
0 rmw Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Is PdfCompress niet wat? rmw Quote Link to comment
0 WJ Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 Bedankt voor je antwoord. Ik heb er even naar gekeken. Maar het moet automatisch gebeuren en zag zo 1 2 3 geen opties voor. Toen heb ik een FM PDF geconverteerd dit ging niet goed. Quote Link to comment
0 rmw Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Ik had er zelf nog niet naar gekeken, maar wat bedoel met 'dat ging niet goed'? Niet voldoende compressie? Fouten tijdens compressie? In OSX zit standaard ook een compressie optie bij opslaan naar PDF. Dat is een Automater taak die in de Bilbiotheek/PDF Services/ map zit. Misschien dat je daar nog wat mee kan. Zie bijgevoegde afbeeldling. Quote Link to comment
0 WJ Posted May 28, 2006 Author Share Posted May 28, 2006 Niet voldoende compressie? Fouten tijdens compressie? fouten ik kreeg een soort van chinees In OSX zit standaard ook een compressie optie bij opslaan naar PDF. Dat is een Automater taak die in de Bilbiotheek/PDF Services/ map zit. Misschien dat je daar nog wat mee kan. Ja, alleen even kijken hoe ik dat vanuit FM ga aansturen, maar daar kan ik wel wat mee! dank laat je wel weten wat ik heb gedaan. Groet, WJ Quote Link to comment
Question
WJ
Is er een tooltje die de PDF's van Filemaker kan optimaliseren (Mac OSX)
Alvast bedankt !
Groeten,
WJ
5 answers to this question
Recommended Posts