Jump to content
  • 0

Comprimeren van PDF's


WJ

Question

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted

Bedankt voor je antwoord. Ik heb er even naar gekeken. Maar het moet automatisch gebeuren en zag zo 1 2 3 geen opties voor. Toen heb ik een FM PDF geconverteerd dit ging niet goed.

  • 0
Posted

Ik had er zelf nog niet naar gekeken, maar wat bedoel met 'dat ging niet goed'? Niet voldoende compressie? Fouten tijdens compressie?

 

In OSX zit standaard ook een compressie optie bij opslaan naar PDF. Dat is een Automater taak die in de Bilbiotheek/PDF Services/ map zit.

Misschien dat je daar nog wat mee kan.

 

Zie bijgevoegde afbeeldling.

5a758dc2b68f7_Afbeelding2.png.983efd91d31b79ec88e6d926f6f02160.png

  • 0
Posted
Niet voldoende compressie? Fouten tijdens compressie?

 

fouten ik kreeg een soort van chinees :)

 

 

 

In OSX zit standaard ook een compressie optie bij opslaan naar PDF. Dat is een Automater taak die in de Bilbiotheek/PDF Services/ map zit.

Misschien dat je daar nog wat mee kan.

 

Ja, alleen even kijken hoe ik dat vanuit FM ga aansturen, maar daar kan ik wel wat mee! dank laat je wel weten wat ik heb gedaan.

 

Groet,

 

WJ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...