Rutger Slager Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Wie heeft er ervaring met een filemaker oplossing waarbij een groot aantal gebruikers tegelijkertijd (meer dan 100) in het systeem werken? (evt in Filemaer 6). Het lukt mij (nog) niet om hierover bij Filemaker referenties of statistieken te verkrijgen. Ben benieuwd naar: - performance issues - hardware eisen aan de server e.d. Bedankt! Quote Link to comment
0 TheMisfit Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Wie heeft er ervaring met een filemaker oplossing waarbij een groot aantal gebruikers tegelijkertijd (meer dan 100) in het systeem werken? (evt in Filemaer 6). Het lukt mij (nog) niet om hierover bij Filemaker referenties of statistieken te verkrijgen. Ben benieuwd naar: - performance issues - hardware eisen aan de server e.d. Bedankt! Ik ben op zoek naar hetzelfde Quote Link to comment
Question
Rutger Slager
Wie heeft er ervaring met een filemaker oplossing waarbij een groot aantal gebruikers tegelijkertijd (meer dan 100) in het systeem werken?
(evt in Filemaer 6).
Het lukt mij (nog) niet om hierover bij Filemaker referenties of statistieken te verkrijgen.
Ben benieuwd naar:
- performance issues
- hardware eisen aan de server
e.d.
Bedankt!
1 answer to this question
Recommended Posts