medic112 Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 ik zou graag via kiosk mode werken (fm 8 advanced) kan iemand mij hierbij helpen? Quote Link to comment
0 Sanne Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Heb je de handleiding gelezen? Wat weet je er tot nu toe van? En wat lukt er nu niet, dan? Quote Link to comment
0 medic112 Posted June 26, 2006 Author Share Posted June 26, 2006 ik heb nog niets omtrent dit alles gevonden, heb een fout in mijn help item in fm, daardoor kan ik deze niet zien en heb geen handleiding. Quote Link to comment
0 rgaros Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 ik zou graag via kiosk mode werken (fm 8 advanced) kan iemand mij hierbij helpen? Developer-hulpprogramma's menucommando in het Gereedschappen menu heb je gevonden? Ik vind dat het voor zich spreekt, maar da's niet eerlijk van me. In de on-line help staat er praktisch niets over, er wordt verwezen naar de papieren FileMaker Pro Advanced Ontwikkelaarsgids die bij FileMaker Pro Advanced wordt meegeleverd. Die wordt ook als 'FMPA8_Ontwikkeling.pdf' bij de installatie naast FMA8 geplaatst. René Quote Link to comment
0 medic112 Posted June 26, 2006 Author Share Posted June 26, 2006 bedankt voor de hulp Sorry maar ik ben pas begonnen met fm en ben zekers geen expert. Thanks Quote Link to comment
0 medic112 Posted June 26, 2006 Author Share Posted June 26, 2006 mijn kiosk mode is te klein en geeft niet de hele layout weer. enkel met de schuifbalken kan ik naar alles gaan. Dit is niet echt handig. Kan dit opgelost worden, heb al geprobeert met set window max. Quote Link to comment
Question
medic112
ik zou graag via kiosk mode werken (fm 8 advanced)
kan iemand mij hierbij helpen?
5 answers to this question
Recommended Posts