Quint Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Hoi, ik wil een aantal urls verzamelen. Deze zijn streams van tv-zenders en moeten alszodaning dus openen in een movieplayer. Ik gebruik macos tiger en beschik over fm 7 en 8 (dev..adv..) Ik heb echter absoluut geen ervaring met het aansturen van dingen buiten filemaker anders dan de standaard scriptstappen. Waarschijnlijk zal dit met 'send event' moeten maar daar heb ik dus meer programmeertaal voor nodig (denk ik) Wie kan voor mij een opzet of code geven. Mvg, Quint Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Ik raad je aan te upgraden naar FileMaker Pro 8.5. Daar kan je je stream rechtstreeks bekijken binnen FileMaker met behulp van de web viewer. Voor FileMaker Pro 8 en 7 zou een Open URL script naar de url voldoende moeten zijn om ze in je browser te bekijken. Koen Quote Link to comment
Question
Quint
Hoi, ik wil een aantal urls verzamelen.
Deze zijn streams van tv-zenders en moeten alszodaning
dus openen in een movieplayer.
Ik gebruik macos tiger en beschik over fm 7 en 8 (dev..adv..)
Ik heb echter absoluut geen ervaring met het aansturen van dingen
buiten filemaker anders dan de standaard scriptstappen.
Waarschijnlijk zal dit met 'send event' moeten maar daar heb ik dus
meer programmeertaal voor nodig (denk ik)
Wie kan voor mij een opzet of code geven.
Mvg, Quint
1 answer to this question
Recommended Posts