DKV Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Hallo, Ik wil mijn databases opnieuw opbouwen om overtollig "rotzooi" er uit te halen en nieuwe functies toe te voegen. De gehele solution is nu 11 databases ... Maximaal 5.5 mb pst ... Allemaal hebben ze op een of andere manier wel met elkaar te maken. Wat is nu slimmer : - alles maken in 1 DB met 11 tables of toch losse bestanden. maw zijn er nadelen als je alles in 1 DB doet of dingen die niet mogelijk meer zijn daardoor. Hoor graag jullie advies. Quote Link to comment
0 Michel5 Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Lees deze thread eens; http://fmforums.com/forum/showtopic.php?tid/170155/pid/178244/#pid En zo zullen er waarschijnlijk nog vele zijn over dit onderwerp. Misschien ook hier? Succes! Quote Link to comment
Question
DKV
Hallo,
Ik wil mijn databases opnieuw opbouwen om overtollig "rotzooi" er uit te halen en nieuwe functies toe te voegen.
De gehele solution is nu 11 databases ... Maximaal 5.5 mb pst ...
Allemaal hebben ze op een of andere manier wel met elkaar te maken.
Wat is nu slimmer :
- alles maken in 1 DB met 11 tables of toch losse bestanden.
maw zijn er nadelen als je alles in 1 DB doet of dingen die niet mogelijk meer zijn daardoor.
Hoor graag jullie advies.
1 answer to this question
Recommended Posts