Misj Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Zal als leek wel iets over het hoofd zien, maar het lukt me niet een 40 pagina's lange lijst van nummering te voorzien. Maakte in lay out een voetgedeelte met daarin "##" doch alle pagina's geven nu nr 1 pff zoek me hier suf maar vind niets Alvast bedankt voor een tip. Groetjes Misj Quote Link to comment
0 rmw Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Zit er een layoutgedeelte tussen waarbij je aangevinkt hebt dat de paginanummers weer bij 1 moeten beginnen? rmw Quote Link to comment
0 Misj Posted October 8, 2006 Author Share Posted October 8, 2006 Zou wel eens kunnen kijk het na ...... mercikes mijn zondag was al zwart genoeg Quote Link to comment
0 Misj Posted October 8, 2006 Author Share Posted October 8, 2006 Heb het nagekeken en het klopt, was zo voor een ander gedeelte in dezelfde lay-out,joepie .... nu werkt het naar behoren. Van harte bedankt Misj. Quote Link to comment
Question
Misj
Zal als leek wel iets over het hoofd zien, maar het lukt me niet een 40 pagina's lange lijst van nummering te voorzien.
Maakte in lay out een voetgedeelte met daarin "##" doch alle pagina's geven nu nr 1 pff zoek me hier suf maar vind niets
Alvast bedankt voor een tip.
Groetjes Misj
3 answers to this question
Recommended Posts