Jump to content
  • 0

Filemaker expert in de buurt van Amsterdam gezocht

tackenco

Question

Posted

Ola vrienden van het forum.

Ik ben op zoek naar iemand die mij zo nu en dan kan bijstaan op free-lance basis.

Als eenmanszaak wil je geen werk weigeren maar kan je ook niet alles doen en dat is zonde. Werk heb ik wel maar tijd niet meer.

Het lijkt mij het handigst om iemand in of in de buurt van Amsterdam te vinden. Het kan namenlijk ook handig zijn om sommige projecten op te delen en dan is regelmatig overleggen natuurlijk wel zo handig.

Als er iemand interesse heeft laat het me weten!

Groet, Niels

www.tackenco.nl

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Bedankt voor het aanbod. Mocht ik in de buurt zijn, dan kom ik zeker langs.

Ik dacht: misschien kunnen je buren je op free-lance basis bij staan...

• 0
Posted

Almere is niet zo ver weg hoor.

Het freelance gebeuren met de buren loopt een beetje uit de hand. Ik doe dingen voor hun en hun dingen voor mij. Beide zijn we "non stop" aan het werk en nog krijgen we het niet af.

Het blijkt dat mensen met goede kennis van Filemaker moeilijk te vinden zijn. Het gaat bij mijn bedrijfje overigens niet alleen over Filemaker maar toch wel heel veel.

Als je er echt geen interesse in hebt hou ik er over op maar ik zou het heel leuk vinden als ik iemand zou vinden die goed is in Filemaker

Groet,

Niels

• 0
Posted

Almere - Amsterdam is buiten de spits goed te doen.

Oh, je bedoelt of ik geen interesse heb? ;)

Dat heb ik, maar het ontbreekt mij momenteel ook aan tijd.

Misschien dat we eens van gedachten kunnen wisselen...

• 0
Posted

Ik woon in Hilversum en ben een redelijk ervaren gebruiker. Heb zelf 8.5 advanced. Tijd, vooral overdag, heb ik ook redelijk, maar het is voor mij zo niet in te schatten wat voor werkzaamheden je wilt delegeren. Als je nog niet voorzien bent hoor ik graag van je.