Jump to content
  • 0

Portaal probleem

hansg

Question

Posted

Ik heb een tabel waarin ik op basis van zoekcriteria de line-items selecteer die gereed zijn om te factureren.

Deze line-items voorzie ik via en script van een factuurnummer.

De gevonden line-items worden verzameld in een portaal op basis van het factuurnummer.

Dat lukt. Dat is geen probleem.

In het geval er meer line-items zijn dan het portaal kan bevatten wil ik de gevonden line-items uit het portaal weer als records weergeven

Dit doe ik door de opdracht "Ga naar gerelateerde records (via een join-file met het factuurnummer) ) en toon deze in de print layout".

Die printlayout is gelijk aan de (portaal)factuur, behalve dat nu de line-items op afzonderlijke records als lijstweergave moeten worden weergegeven.

Ik heb een voorbeeld gedownload van en bestand (JoinPrint) wat hetzelfde doet wat ik wil, maar bij mij lukt dat niet omdat, wat ik ook doe, er altijd maar 1 line-item te zien is.

Ik begrijp dat het een onsamenhangend verhaal is, maar misschien is er toch iemand die mij het licht kan laten zien.

Alvast bedankt.

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Er klopt iets in je relatie niet denk ik. Als je het bestandje even op het forum zet kunnen we ernaar kijken.

Groet,

WJ