Jump to content
  • 0

Problemen met Site Assistant

TheMisfit

Question

Posted

Bij mijn eerste pogingen met XSLT had ik behoefte aan de Site Assistant om me hier en daar wat op weg te helpen.

Ik moet zeggen dat valt toch wat tegen, dit lijkt mij totaal geen afgewerkt (lees bruikbaar) product.

Als er geen verbinding met een dBase kan worden gemaakt (bijvoorbeeld omwille van verkeerde privileges), krijg je totaal geen feedback over het waarom (je krijgt zelfs de foutieve melding dat er geen verbinding met de 'server' kan worden gemaakt)

De instellingen (serveradres, database, layout) moeten telkens opnieuw ingegeven worden, want ze worden niet bewaard.

De navigatielinks op de gegenereerde webpages moeten telkens opnieuw met de hand in het Nederlands gezet worden, want je kan de taal niet kiezen.

Bovendien zou het pas echt een bruikbare tool worden als je een eigen basistemplate zou kunnen importeren voor het genereren van alle volgende projecten (ok, toegegeven hier droom ik misschien wat hardop)

Maar vooral; Als je ook maar 1 veldnaam in je layout hebt met daarin een gereserveerd teken zoals een ' dan gaat de site Assistant helemaal de mist in en weer krijg je totaal geen foutmelding. Alleen zijn de templates wel onbruikbaar.

Of zie ik weer één en ander over het hoofd??

Graag jullie reactie :roll:

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet