Bruno Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Misschien een stomme vraag maar toch maar stellen: Hoe komt het dat ik bij het plaatsen van de cursor in een bepaald veld sommige andere veldjes (zie in het vb. de costprice) activeer ? En even belangrijk: hoe kan ik dat vermijden. Merci. Bruno Quote
0 Peter-Paul Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Ga eens naar je layout setup en zet het vinkje voor "Show field frames when record is active" eens uit Quote
0 FM Posted July 21, 2007 Posted July 21, 2007 Schitterend zo'n forum. Ik zocht ook al een tijdje naar een oplossing voor dit storende "neveneffect". Quote
0 Bruno Posted July 21, 2007 Author Posted July 21, 2007 Wat het eigenaardig maakt is dat in dit vb. 1 enkel veld rottig doet en dit was niet het veld of de kolom waarin de cursor stond. Het zou logisch zijn dat alle velden "de field frames showen" of het wel waar je in klikt. Quote
Question
Bruno
Misschien een stomme vraag maar toch maar stellen:
Hoe komt het dat ik bij het plaatsen van de cursor in een bepaald veld sommige andere veldjes (zie in het vb. de costprice)
activeer ?
En even belangrijk: hoe kan ik dat vermijden.
Merci.
Bruno
3 answers to this question
Recommended Posts