Zero55 Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Op een Win2000 pc met FM5.5 worden een 14-tal bestanden gehost. De 3 bestanden die ik er vandaag heb bijgezet om te hosten, geven "Bestand kan niet geopend worden fout 6" als ik ze op een client probeer te openen. Iemand een idee wat dit kan zijn ? Samengebruik en TCP/IP staat aan.... Zero Quote
0 Mark Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 Staan de bestanden toevallig op read-only? Quote
0 Zero55 Posted August 10, 2007 Author Posted August 10, 2007 nee, toch niet. (daar had ik ook al aan gedacht) Kan het iets te maken hebben met bevoegdheden in het netwerk ? Quote
0 Mark Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 Voor alle duidelijkheid: staat er op de pc (host) FileMaker Pro of FileMaker Server geïnstalleerd? Je zou de rechten van de werkende bestanden kunnen vergelijken met die van de niet werkende. Kan het hier mee te maken hebben: "I have seen Error 6 also appear when a user had a copy of FileMaker running that had the same serial/license number as another currently active user. Once the other user quit FileMaker, the Error 6 disappeared and the user could access files."? Quote
0 Zero55 Posted August 10, 2007 Author Posted August 10, 2007 het is standaard FM 5.5 op een servertje (lees : pctje) Ik zal dat straks eens controleren ivm die lic.nummers, maar dat lijkt me sterk. Quote
0 Mark Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 Betreft die licenties, dat lijkt mij ook sterk. Volgens mij is het een rechtenkwestie... Quote
0 Eric Posted August 13, 2007 Posted August 13, 2007 Er is reeds iemand ingelogd op de Filemaker Server met dezelfde installatiecode van de client !! checht dit , zelf over internet of in LAN Groeten, Erik Quote
Question
Zero55
Op een Win2000 pc met FM5.5 worden een 14-tal bestanden gehost.
De 3 bestanden die ik er vandaag heb bijgezet om te hosten, geven "Bestand kan niet geopend worden fout 6" als ik ze op een client probeer te openen.
Iemand een idee wat dit kan zijn ? Samengebruik en TCP/IP staat aan....
Zero
6 answers to this question
Recommended Posts