Ik heb een PHP oplossing gehost die me o.a. toelaat Word en .pdf-files te downloaden welke via reference zijn opgenomen in een container-veld van de backend.
De bestanden zelf bevinden zich in een map op de webserver en
de url om ze te downloaden wordt autonoom samengesteld door de php-code.
Zoals gezegd werkt dat prima voor Word en .pdf, maar als het om een .rtf file gaat dan wordt de file niet gevonden. Ik zie de .rtf file staan op de (OSX) webserver en in de backend kan ik met de scriptstap open url de file ook feilloos openen.
Question
TheMisfit
Ik heb een PHP oplossing gehost die me o.a. toelaat Word en .pdf-files te downloaden welke via reference zijn opgenomen in een container-veld van de backend.
De bestanden zelf bevinden zich in een map op de webserver en
de url om ze te downloaden wordt autonoom samengesteld door de php-code.
Zoals gezegd werkt dat prima voor Word en .pdf, maar als het om een .rtf file gaat dan wordt de file niet gevonden. Ik zie de .rtf file staan op de (OSX) webserver en in de backend kan ik met de scriptstap open url de file ook feilloos openen.
Moet je daar iets speciaal voor doen ??![:?:](//www.clarify.net/applications/core/interface/js/spacer.png)
0 answers to this question
Recommended Posts