Ga naar inhoud
  • 0

Deployment assistent start niet


rmw

Vraag

Iemand het volgende al eens meegemaakt?

 

FMS9 in een twee machine configuratie.

IIS op windows 2003 SP2 en FMS9 op windows 2003 SP2

FMS9 worker geinstalleerd op de IIS machine

FMS9 master op de server machine.

En ja, java 6 is ook aanwezig op die machine.

Na installatie start de Deployment Assistent niet.

Handmatig geprobeerd om http://localhost:16000/admin_console_init_webstart.jnlp (ook leuk om uit te zoeken!) in te voeren in de browser (IE7) en kreeg de melding:

 

The page can not be displayed because the program that is needed for that is not installed

 

Of ziets in elk geval (typ het nu even uit mijn hoofd)

 

De hele wereld bij elkaar gezocht, maar uiteindelijk FMS8 weer terug geinstalleerd :evil::evil::cry::cry:

 

Iemand een idee?

 

rmw

 

PS Nu ik het zo opschrijf zou IIS ook op XP SP2 kunnen staan, maar dat zou voor de Deployment Assistent niet uit moeten maken, die draait volledig op de FMS9 machine.

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb ook een soort gelijke ervaring gehad. Alleen met een Windows 2003 premium server kreeg de Deployment Assistant ook niet aan de praat. Ook niet meer aan de praat gekregen.....(nou wordt de premium versie ook niet officieel ondersteund.)

Maak het wel vaker mee dat de nieuwe DBA tool niet vanzelf start maar meestal wel via handmatige ingave http://localhost:16000

 

Maar misschien moet je maar blij wezen dat je nog op FMS 8 draait want die server 9 crashed nog weleens!

 

Succes en groet,

 

WJ

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...