TheMisfit Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Ik heb een applicatie ontwikkeld draaiende onder FMS 8 en gebruikte daarbij de beta van de PHP API. Nu lijk ik verplicht naar FMSA 9 over te stappen om alles draaiende te houden omdat binnenkort de betaversie niet meer zal werken. mijn vraag is nu, wetende dat de ontwikkeling volledig onder FP 8.5 gebeurde, of het nodig is ook de clients te updaten naar versie 9. Het enige dat ik wil bekomen is de PHP API te vervangen door de officiële release voor de rest heb ik meer dan genoeg aan versie 8.5. M.a.w. is het doenbaar om 8.5 clients in te laten loggen op FMSA 9??? Beter nog, kan je de PHP API apart (en officieel) installeren op FMSA 8??? Quote Link to comment
0 TheMisfit Posted December 31, 2007 Author Share Posted December 31, 2007 Ik heb een applicatie ontwikkeld draaiende onder FMS 8 en gebruikte daarbij de beta van de PHP API. Nu lijk ik verplicht naar FMSA 9 over te stappen om alles draaiende te houden omdat binnenkort de betaversie niet meer zal werken. mijn vraag is nu, wetende dat de ontwikkeling volledig onder FP 8.5 gebeurde, of het nodig is ook de clients te updaten naar versie 9. Het enige dat ik wil bekomen is de PHP API te vervangen door de officiële release voor de rest heb ik meer dan genoeg aan versie 8.5. M.a.w. is het doenbaar om 8.5 clients in te laten loggen op FMSA 9??? Beter nog, kan je de PHP API apart (en officieel) installeren op FMSA 8??? Zolang je geen versie-9-specifieke functies gebruikt hebt, kun je perfect een Server versie 9 (incl. PHP) samen gebruiken met clients versie 8. Quote Link to comment
Question
TheMisfit
Ik heb een applicatie ontwikkeld draaiende onder FMS 8 en gebruikte daarbij de beta van de PHP API.
Nu lijk ik verplicht naar FMSA 9 over te stappen om alles draaiende te houden omdat binnenkort de betaversie niet meer zal werken.
mijn vraag is nu, wetende dat de ontwikkeling volledig onder FP 8.5 gebeurde, of het nodig is ook de clients te updaten naar versie 9.
Het enige dat ik wil bekomen is de PHP API te vervangen door de officiële release voor de rest heb ik meer dan genoeg aan versie 8.5.
M.a.w. is het doenbaar om 8.5 clients in te laten loggen op FMSA 9???
Beter nog, kan je de PHP API apart (en officieel) installeren op FMSA 8???
1 answer to this question
Recommended Posts