raptje Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Ik heb een stagebestand met 2 tabellen. Bestaat er een gemakkelijke manier om alle velden van de éne tabel naar de andere te copiëren? Uiteindelijk wil ik de gecopiëerde tabel verwijderen. Mvg, Evelyne Quote Link to comment
0 rmw Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Allereerst gefeliciteerd met de 30.000 ste post! (wist je vast niet ) En samenvoegen gaat het best met de advanced versie van FM. Daarmee kan je velden kopieren en plakken van de ene tabel in de andere. Of hele tabellen als je wilt. En scriptstappen Of hele scripts. Onmisbaar voor een beetje FM addict rmw Quote Link to comment
0 raptje Posted November 4, 2007 Author Share Posted November 4, 2007 Hoi rmw, Ik werk met fp 8.5, dus niet met de advanced versie van FM. Voor mij geen uitweg dan? PS Bedankt voor de felicitaties. Stopt hier straks een bestelwagen met een grote bos bloemen? Groetjes, Evelyne Quote Link to comment
0 rmw Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Zonder advanced is het helaas handwerk. Maar misschien dat je iemand met advanced kent? rmw PS Voor die bos bloemen, tsja... misschien op de komende confituursessie ? http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=4804 Quote Link to comment
Question
raptje
Ik heb een stagebestand met 2 tabellen. Bestaat er een gemakkelijke manier om alle velden van de éne tabel naar de andere te copiëren?
Uiteindelijk wil ik de gecopiëerde tabel verwijderen.
Mvg,
Evelyne
3 answers to this question
Recommended Posts