Dick Verschuur Posted November 23, 2007 Posted November 23, 2007 (edited) Hoe doe ik deze twee dingen: a. Wanneer ik van de ene naar de andere lay-out switch, dat de venstergrootte dan automatisch (of op een vooraf ingestelde grootte) aanpast. b. Hoe laat ik de linkernavigatiekolom automatisch verdwijnen bij het openen van een bestand of lay-out Zou heel fijn zijn wanneer ik daar een tip voor kreeg Dick Edited November 23, 2007 by Guest Quote
0 Maarten Witberg Posted November 23, 2007 Posted November 23, 2007 a. kan met de scriptstap "venster verplaatsen / vergroten of verkleinen [ opties ] " dit betekent dat je wisselen van layout moet scripten en dus niet meer via de statusbalk. Maar dat is geloof ik de bedoeling gezien b. b. kan met de scriptstap " statuspaneel tonen/verbergen [ opties ]". je moet dan het script als opstartscript aanmerken (bij menu->bestand->bestandsopties) Quote
0 Dick Verschuur Posted November 23, 2007 Author Posted November 23, 2007 Ja, dit is precies de bedoeling! Opgelost bedankt! Quote
Question
Dick Verschuur
Hoe doe ik deze twee dingen:
a. Wanneer ik van de ene naar de andere lay-out switch, dat de venstergrootte dan automatisch (of op een vooraf ingestelde grootte) aanpast.
b. Hoe laat ik de linkernavigatiekolom automatisch verdwijnen bij het openen van een bestand of lay-out
Zou heel fijn zijn wanneer ik daar een tip voor kreeg
Dick
Edited by Guest2 answers to this question
Recommended Posts