Glimmie Posted November 28, 2007 Posted November 28, 2007 Beste FM-experts, Ik heb het volgende probleem: Vorige week is een nieuwe printer geïnstalleerd. Het was een HP laserJet en nu staat er een Brother HL-1230 serie. Deze is met alle drivers geïnstalleerd en als default printer ingesteld. Sindsdien wordt slechts het formulier geprint (de kaders en lijntjes etc.)maar zonder de data. Schermafdruk is de data zichtbaar, maar printen ho maar. In het Printschermpje is duidelijk "Records being browsed of current record" aangegeven en de Brother staat als printer zichtbaar. Filecache staat op 8Mb. Iemand van jullie dit al eens bij de hand gehad. Alvast bedankt voor jullie reactie. Glimmie. Quote
0 Henk R Posted November 28, 2007 Posted November 28, 2007 Wanneer je gaat printen kan je verschillende opties kiezen. wwaronder 1) alle gevonden records 2) het huidige record 2) Leeg record met velden (met suboptie) Waarschijnlijk zijn de instellingen hierop terecht gekomen mvg Henk Quote
0 Glimmie Posted November 28, 2007 Author Posted November 28, 2007 Wanneer je gaat printen kan je verschillende opties kiezen. wwaronder1) alle gevonden records 2) het huidige record 2) Leeg record met velden (met suboptie) Waarschijnlijk zijn de instellingen hierop terecht gekomen mvg Henk Dat gaf ik al aan dat dat helaas niet het geval was. Nog meer suggesties. Quote
0 Maarten Witberg Posted November 28, 2007 Posted November 28, 2007 zie je wat als je naar "schermafdruk" gaat? wat als je de printer driver overnieuw installeert? is dit Windows of Mac? Quote
0 Glimmie Posted November 28, 2007 Author Posted November 28, 2007 zie je wat als je naar "schermafdruk" gaat? wat als je de printer driver overnieuw installeert?is dit Windows of Mac? Schermafdruk is de data zichtbaar, maar printen ho maar. PDF'je bakken lukt ook nog, maar dat mag geen oplossing zijn. Printerdriver opnieuw installeren. Tja zou ik kunnen proberen, maar alle overige software doet het wel normaal. Dus..... Quote
Question
Glimmie
Beste FM-experts,
Ik heb het volgende probleem:
Vorige week is een nieuwe printer geïnstalleerd.
Het was een HP laserJet en nu staat er een Brother HL-1230 serie.
Deze is met alle drivers geïnstalleerd en als default printer ingesteld.
Sindsdien wordt slechts het formulier geprint (de kaders en lijntjes etc.)maar zonder de data.
Schermafdruk is de data zichtbaar, maar printen ho maar.
In het Printschermpje is duidelijk "Records being browsed of current record" aangegeven en de Brother staat als printer zichtbaar.
Filecache staat op 8Mb.
Iemand van jullie dit al eens bij de hand gehad.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Glimmie.
4 answers to this question
Recommended Posts