ReneBax Posted November 29, 2007 Posted November 29, 2007 Ik heb een portaal met daarin enkele records. Tevens heb ik ene knop waarin een portaalrecord wordt gekopieerd. Wanneer ik de complete portaalrecord selecteer en vervolgens de knop kies voor te kopieren dan wordt netjes een nieuwe portaalrij toegevoegd. Wanneer ik echter in een specifiek veld sta van de portaalrij en ik kopieer dan wordt er niets gekopieerd. Hoe kan dit? Kun je binnen een portaal onderkennen dat je de hele rij hebt geselecteerd of dat je alleen in een veld van de rij staat? Zo ja, hoe doe je dat dan? Quote
0 Peter-Paul Posted November 29, 2007 Posted November 29, 2007 Je kunt in ieder geval opvragen of je in een veld zit, met Get ( ActiveFieldName ) krijg je dan een naam terug. Maar het beste is nog om gewoon er voor te zorgen dat je altijd je portaalrij hebt geselecteerd (aangezien je dan weet dat het goed gaat). Dit kun je makkelijk realiseren: met de scriptstap: go to portal row, by calculation. De calculation is dan: Get ( PortalRowNumber ). Quote
0 ReneBax Posted November 29, 2007 Author Posted November 29, 2007 Thanxs ... precies wat ik zocht Quote
Question
ReneBax
Ik heb een portaal met daarin enkele records. Tevens heb ik ene knop waarin een portaalrecord wordt gekopieerd.
Wanneer ik de complete portaalrecord selecteer en vervolgens de knop kies voor te kopieren dan wordt netjes een nieuwe portaalrij toegevoegd.
Wanneer ik echter in een specifiek veld sta van de portaalrij en ik kopieer dan wordt er niets gekopieerd. Hoe kan dit?
Kun je binnen een portaal onderkennen dat je de hele rij hebt geselecteerd of dat je alleen in een veld van de rij staat? Zo ja, hoe doe je dat dan?
2 answers to this question
Recommended Posts