Voor de komende inventaris-controle wil ik lijsten uitprinten van onze voorraad-file.
Elke afdeling krijgt dan een bundeltje uit de totale lijst.
Ik heb een “sub-summary when sorted by --> afdeling”,
een page break before each occurence.
restart page numbers after each occurence
heb een page-number symbool in de header staan
Gevolg : ik krijg een perfecte lijst waar de pagina-nummering telkens herbegint bij een andere afdeling (gitaar : 1-17, drums : 1 tot 124, piano : 1 tot 74, enz.)
Na controle moeten die bundels terug tot één geheel komen.
Dus zou het nu wel handig zijn om een tweede pagina-nummering te hebben, die gewoon doorloopt (door alle afdelingen : van 1 tot 1277).
Ik maak een calculation-field met Get ( PageNumber ) en plaats dit in de footer ...
Preview : Joepie --> dit werkt perfect (wat op het eerste zicht niet logisch is)
Print : pagina-nummering in de footer is dezelfde als de header (met restart na elke occurence : wat ik zou verwachten)
Eerste vraag :
Is dit wel mogelijk in FMP --> twee keer pagina-nummering ?
Question
filippiens
Voor de komende inventaris-controle wil ik lijsten uitprinten van onze voorraad-file.
Elke afdeling krijgt dan een bundeltje uit de totale lijst.
Ik heb een “sub-summary when sorted by --> afdeling”,
een page break before each occurence.
restart page numbers after each occurence
heb een page-number symbool in de header staan
Gevolg : ik krijg een perfecte lijst waar de pagina-nummering telkens herbegint bij een andere afdeling (gitaar : 1-17, drums : 1 tot 124, piano : 1 tot 74, enz.)
Na controle moeten die bundels terug tot één geheel komen.
Dus zou het nu wel handig zijn om een tweede pagina-nummering te hebben, die gewoon doorloopt (door alle afdelingen : van 1 tot 1277).
Ik maak een calculation-field met Get ( PageNumber ) en plaats dit in de footer ...
Preview : Joepie --> dit werkt perfect (wat op het eerste zicht niet logisch is)
Print : pagina-nummering in de footer is dezelfde als de header (met restart na elke occurence : wat ik zou verwachten)
Eerste vraag :
Is dit wel mogelijk in FMP --> twee keer pagina-nummering ?
Tweede vraag :
Hoe zit het nu met preview-versus-print bug ?
-----
FMP 9 Adv
2 answers to this question
Recommended Posts