Ga naar inhoud
  • 0

Script File sluiten


Stamp

Vraag

Ik probeer via een script te zorgen dat wanneer je op (Win) rood kruisje of (Mac) rood knopje klikt (Quitten) de waarschuwing krijgt:

"Wil je afsluiten?"

Het script wordt gemaakt met behulp van het

"Aangepast dialoogvenster tonen"

en geef daar bij de knop 1 en 2 de parameters "OK" en "Annuleren"

Dat script werkt als je het laat "uitvoeren", maar niet als je de bewuste knoppen gebruikt om te Quitten.

Dan komt wel de melding, "wil je afsluiten? met de twee parameters OK of annuleren, maar in beide gevallen sluit de file. Dat is niet de bedoeling van een eenkeuze mogelijkheid lijkt me. Wat doe ik fout?

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Erg vriendelijk van BDK om een voorbeeldje te posten.

Dat zou ik ook gekund hebben maar daar leer je natuurlijk niet veel van, vandaar mijn verwijzing naar de helpfile.

Wellicht dat je er dan ook nog niet uitkwam maar dan was je vraag al wat specifieker geweest dan hij nu was.

Mijn punt is dat diegenen die deze antwoorden posten, zoals BDK namelijk wel de moeite hebben genomen om hun kennis te vergaren bijv. door middel van bestudering van de helpfile.

 

gr.,

Arnoud

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...