Jump to content
  • 0

tijd-naar-tekstbug?

BDK

Question

Posted

hallo allemaal,

ik loop tegen iets curieus aan en vraag me af of het een bug betreft: wanneer ik een tijdwaarde (uu:mm:ss) gebruik in een berekende tekst wordt achter deze tijd het woord ‘Uhr’ toegevoegd...

niet alleen heeft op de filemaker-vertaalafdeling blijkbaar iemand even niet opgelet, maar er zou ÜBERHAUPT NICHTS moeten staan toch? :D

we praten FMA9 mac NL. is het in de engelse FMA9 anders?

groeten,

bdk

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

landinstelling is nederlands (MacOS 10.5.2)

bestand is gebaseerd op een voorbeeldbestand dat werd meegeleverd met de mail.it-plugin van dacons. engels dus, neem ik aan.

groet, bdk

• 0
Posted

ik heb een nieuw bestand gemaakt om te zien of hierin hetzelfde verschijnsel optreedt en koen, je hebt gelijk: hier gebeurt het niet...

het zal dan inderdaad iets met het oorspronkelijke bestand te maken hebben, maar wat?

groet, bdk

• 0
Posted

Het kunnen 2 dingen zijn.

- De file is oorspronkelijk in een Duitse FileMaker gemaakt.

- Op de layout op het veld staat een Time Formatting gedefinieerd.

Maak eens een lege clone van het bestand en open die in je Nederlandse FileMaker. Heb je het probleem dan ook?

Bij het maken van een lege clone worden alle lands- en printerinstellingen die opgeslagen zijn in het bestand verwijderd. Op de eerste client die de lege clone opent zal hij de nieuwe landsinstellingen opslaan.

Groeten,

Koen

• 0
Posted

waarempel, in de kloon geen probleem, maar t blijft vreemd. het duits is hiermee waarschijnlijk wel verklaart, maar niet dat er ongevraagd een woord wordt toegevoegd toch?

bedankt koen.

groet, bdk