Arnoud Posted March 30, 2008 Posted March 30, 2008 Ik ben bezig met een editor / debugger. Een tweevoudige punt-komma gescheiden door spaties opzoeken is geen probleem. Maar hoe krijg ik het voor elkaar als de puntkomma's gescheiden zijn door alleen een return? De Subsitute werkt dan niet meer. gr. Arnoud Quote
0 rmw Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Substitute ( tekstwaarde ; [ "; ;" ; " ; " ] ; [ ";¶;" ; " ; " ] ) zoiets? rmw Quote
0 Arnoud Posted March 31, 2008 Author Posted March 31, 2008 Gisterenavond zag ik het ineens, gewoon moe dus, zoiets simpels... De substitute gebruik ik om de bug eruit te halen. Dank je voor je reaktie rmw. Dit is de code om vast te stellen dat er twee punt-komma's in de editor staan zonder code ertussen om er negen regelbreaks tussen staan. PatternCount ( Substitute ( Code ; [ " " ; "" ] ; [ ";¶;" ; " ;; " ] ; [ ";¶¶;" ; ";;" ] ; [ ";¶¶¶;" ; ";;" ] ; [ ";¶¶¶¶;" ; ";;" ] ; [ ";¶¶¶¶¶;" ; ";;" ] ; [ ";¶¶¶¶¶¶;" ; ";;" ] ; [ ";¶¶¶¶¶¶¶;" ; ";;" ] ; [ ";¶¶¶¶¶¶¶¶;" ; ";;" ] ; [ ";¶¶¶¶¶¶¶¶¶;" ; ";;" ] ) ; ";;" ) > 0 ; "BUG: ; ;" gr, Arnoud Edit: update plaatje en code Quote
Question
Arnoud
Ik ben bezig met een editor / debugger.
Een tweevoudige punt-komma gescheiden door spaties opzoeken is geen probleem.
Maar hoe krijg ik het voor elkaar als de puntkomma's gescheiden zijn door alleen een return? De Subsitute werkt dan niet meer.
gr.
Arnoud
2 answers to this question
Recommended Posts