Tom Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Hallo, heeft er al iemand filemaker server geinstalleerd op een 64bit windows 2003 server? graag reacties of dit werkt of niet. x64 staat niet vermeld in de tech specs. Zou dan eigenlijk in 32bit mode moeten draaien op x64 machines. alvast bedankt. Tom Quote
0 jurgendw11 Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 Tom Ik draai zelf windows 2003 server 64 bits met filemaker server er op daar heb ik tot nu toe nog geen problemen mee. Jurgen Quote
0 Tom Posted April 17, 2008 Author Posted April 17, 2008 heb zonet technische dienst van filemaker aan de lijn gehad. Filemaker server advanced 9 is niet certified op x64!!! De server draait wel, maar IWP doet heel raar. Heb het dan ook na 4 in- en unin-stalls opgegeven. kreeg een error dat een bepaalde dll niet geschik was voor 64bit processor AMD64 in de event viewer. Ook de PHP test werkte niet, alsmede de andere tests. Uiteindelijk was zelf IIS niet meer bereikbaar en kreeg ik steeds de melding SERVICE UNAVAILABLE. Nochtans zag alles er in de admin console normaal uit met groene ledjes. Het enige wat werkte was open remote via filemaker client. Mocht er iemand toch een oplossing hebben... is deze altijd welkom. mvg Tom Quote
0 Eric Posted May 13, 2008 Posted May 13, 2008 Hallo, ik heb het 1 jaar draaien gehad voor ongeveer een 50 tal gebruikers maar na een tijd had ik problemen met de administration console die geen refresh deed van de gebruiker ed.. Dus aan te raden een 3 bit versie SP II te gebruiken, Groeten, Erk Quote
Question
Tom
Hallo,
heeft er al iemand filemaker server geinstalleerd op een
64bit windows 2003 server?
graag reacties of dit werkt of niet.
x64 staat niet vermeld in de tech specs.
Zou dan eigenlijk in 32bit mode moeten draaien op x64 machines.
alvast bedankt.
Tom
4 answers to this question
Recommended Posts