de.bitter Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Hoe kun je door middel van een script in IWP een nieuw venster laten openen en vervolgens in dit venster naar een specifieke layout gaan. Op een of andere manier werkt dit op de "normale" manier niet Quote
0 Koen Van Hulle Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Het antwoord is nog al kort: Nee dit gaat niet met IWP. Koen Quote
0 de.bitter Posted April 15, 2008 Author Posted April 15, 2008 Maar wat is dan de functie van nieuw venster bij een button als ik Webcompatibilieit heb aangevinkt? Quote
0 Koen Van Hulle Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Hij blijft dit in het zelfde venster tonen. Koen Quote
0 rmw Posted April 18, 2008 Posted April 18, 2008 Maar wat is dan de functie van nieuw venster bij een button als ik Webcompatibilieit heb aangevinkt? Het aanvinken van webcompatibiliteit maakt de script stap niet compatible met het web, maar geeft aan welke script-stappen op het web werken en welke niet... Of lees ik nu je opmerking volkomen achterstevoren/ondersteboven? rmw Quote
Question
de.bitter
Hoe kun je door middel van een script in IWP een nieuw venster laten openen en vervolgens in dit venster naar een specifieke layout gaan. Op een of andere manier werkt dit op de "normale" manier niet
4 answers to this question
Recommended Posts