Freaky Posted May 2, 2008 Posted May 2, 2008 gebruik vCal van FmButler Supertool !!! maar weet er soms iemand of het mogelijk is een "default" doelagenda in te stellen ? zodat alles volledig automatisch verloopt zonder ook maar 1 toets te moeten intikken dit alles werkt goed met safari maar bij firefox krijg ik het niet aan de praat na het intikken van de url vraagt hij met welk programma hij vcal.xls moet openen of opslaan weet ook hierop iemand antwoord ? alvast bedankt Quote
0 Koen Van Hulle Posted May 2, 2008 Posted May 2, 2008 Ik heb het niet getest maar je zou vooraan de volgende lijn kunnen toevoegen: Koen Quote
0 Freaky Posted May 15, 2008 Author Posted May 15, 2008 wanneer ik via de url : "http://192.168.0.26/fmi/xsl/vcal/vcal.xsl?-db=vCalTemplate&-lay=vcal&-findall&-grammar=fmresultset" mijn ical calender wens te updaten krijg ik volgende melding : "Dit agendabestand is leeg. Er zijn geen activiteiten toegevoegd aan uw ical-agenda's " terwijl ik toch nieuwe todos' en events heb aangemaakt ook zie ik dat safari een vcal.xsl.ics bestandje heeft gedownload ik werk met de sample file Alvast bedankt Quote
0 Koen Van Hulle Posted May 16, 2008 Posted May 16, 2008 Ik heb je berichtje vandaag pas gezien. Ik geef het even door aan onze mensen. Kun je het voorbeeldbestandje met de aanpassingen even doorsturen? Koen Quote
0 Freaky Posted May 17, 2008 Author Posted May 17, 2008 moet aan een instelling op de server liggen zelfde files op andere server en geenenkel probleem Quote
0 Koen Van Hulle Posted May 18, 2008 Posted May 18, 2008 Bedankt voor de info. Hebben de aanpassingen die je gedaan hebt je probleem met Firefox nu opgelost? Koen Quote
0 Freaky Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 terug problemen beetje hetzelfde als voorheen vanuit samplefile enke bijkomende events ingegeven via safari url ingegeven bestand vcal-30.xsl.ics wordt gedownload ical vraagt welke agenda te gebruiken nieuwe of bestaande , maakt geen verschil niks wordt ingevuld G5 met osxserver10.5 & fmserver9 gebruiker intel core 10.5 & fm9adv Alvast bedankt Quote
0 Koen Van Hulle Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Stuur je de XSLT samen met je sample file even door naar onze support? support@myfmbutler.com Quote
0 Freaky Posted June 30, 2008 Author Posted June 30, 2008 Fantastische hulp gekregen van Murtje !!! Was de web publishing engine die niet naar behoren werkte ( paar sessies die blijven hangen waren ) Nu draait alles zoals een Zwitsers uurwerk Waarvoor dank Quote
Question
Freaky
gebruik vCal van FmButler
Supertool !!!
maar weet er soms iemand of het mogelijk is een
"default" doelagenda in te stellen ? zodat alles volledig automatisch verloopt
zonder ook maar 1 toets te moeten intikken
dit alles werkt goed met safari
maar bij firefox krijg ik het niet aan de praat
na het intikken van de url vraagt hij met welk programma hij vcal.xls
moet openen of opslaan
weet ook hierop iemand antwoord ?