Ga naar inhoud
  • 0

records weergeven per accountnaam


lodewijk12

Vraag

Hallo,

 

heeft er iemand een truukje/oplossing voor volgend probleem?

 

Ik heb een tabel waarin de tijdsregistratie ingegeven word door verschillende personen via iwp. Is er een mogelijkheid, wanneer iemand inlogd met zijn accountnaam, enkel de records weer te geven die door zijn account zijn aangemaakt? Zodat de personen elkaars uren niet zien.

Er is reeds een veld autocreation account.

 

Volgende mogelijkheden heb ik aan gedacht:

opstartscript (dit kan ik niet maken)

per persoon een aparte tabel en enkel die toegangkelijk maken, maar dit heeft als nadeel dat ik niet gemakkelijk een persoon kan toevoegen.

en ik heb alle records nodig in 1tabel omdat deze gebruikt worden voor calculatie per project.

 

bedankt en groeten!

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan een berekeningsveld aanmaken welke de huidig ingelogde accountnaam bevat en dit relateren aan de records die aangemaakt zijn door deze account. Zie simpel voorbeeldje, uiteraard verder uit te werken.

 

Zie layout acc2 indien de gegevens die ingevoerd moeten worden niet in een portal passen.

 

Er zijn 2 accounts zonder wachtwoord aangemaakt, admin & test

 

Succes!

acc.fp7

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...