Ga naar inhoud

e-mail instellingen


Foxy

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik wil graag e-mail-campagnes (met pakket meegeleverde file e-mail campagnes beheren) versturen vanuit filemaker pro 9.0. Op mijn laptop werkt dit wel maar op mijn pc niet. Ik heb in de helpfunctie gelezen dat ik bepaalde instellingen in Win.ini en/of MAPI-e-mailtoepassing op de juiste wijze moet installeren of configureren. Kan iemand mij vertellen wat ik precies moet doen?

 

Gr. Foxy :idea:

Link naar reactie

Je moet er voor zorgen dat in de settings van internet explorer, bij standaard programma's, de correcte e-mail cliënt ingesteld staat.

Ik persoonlijk heb het probleem dat ik niet meer dan 100 personen tegelijk een mail kan sturen. Ik vermoed dat dit ligt aan mijn provider.

En... dit is geen café-praat :wink:

Welkom op het forum

Link naar reactie

Bedankt EDC. Was effe druk deze week maar lees je nu je reactie. Ik heb naar mijn instelliingen gekeken en geconstateerd dat mijn standaard e-mail programma Microsoft Office Outlook ingesteld is als e-mail client. Is dat goed of moet het iets anders zijn?

 

Gr. Foxy

Link naar reactie

Als je daadwerkelijk met micrososft outlook werkt en in dat programma je mail-account is ingesteld is het correct.

Ik raad je echter aan om indien mogelijk met outlook express of windows mail (vista) te werken. Ik heb persoonlijk slechte ervaringen met ms outlook in samenwerking met filemaker. (soms crashed filemaker of in andere gevallen komt de mail wel in de outbox maar wordt hij niet verstuurd - men dient dan outlook nog eens appart te openen om de mails effectief te versturen)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...