Ga naar inhoud
  • 0

Append to pdf


Bruno

Vraag

Ik heb een fm-applicatie van windows xp - adobe 5.0 overgezet naar windows 2003 server (terminal server) - adobe 8 .

In beide gevallen wordt het gebruikt in een single user toestand, dus niet onder filemaker server.

 

Nu krijg ik onder 2003 server een foutmelding bij alle rapporten die de scriptstap append to pdf bevatten.

Onder xp werkt het prima

Ik heb geprobeerd naar de desktop get(desktoppath) en naar de tempfolder get(temporarypath) . Beiden geven een foutmelding terwijl hetzelfde script onder xp feilloos werkt.

het 1e deel van de pdf-file wordt wel gecreeerd, de delen die door de append moeten weggeschreven worden lukken niet.

 

Wat zou het probleem kunnen zijn ?

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

probleem opgelost....of eigenlijk niet

 

Subject: Append to PDF Error 800

 

And here is the result:

 

"I have researched the issue with the Append to PDF Script Step,

and it is currently a known issue with our software.

At this time we do not have a work-around, and I apologize for any

inconvenience this issue has caused."

FileMaker Support

Link naar reactie
  • 0

Heeft er iemand ervaring met dit probleem ?

Het antwoord (zie boven) dat ik gevonden heb op fmforums.com dateert reeds van februari. Ik heb nog geen workarounds of updates gevonden.

Een van de top-10 features van filemaker 9 is de append to pdf. Als je dan uiteindelijk merkt dat het slechts in 50% van de gevallen werkt....tja.

Fantastisch als het werkt, frustrerend in het andere geval.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...