Ga naar inhoud
  • 0

Time out?


Optic

Vraag

Hallo,

 

Ik heb een applicatie draaien waar constant zo'n 5-6 mensen ingelogged zijn en hierin werken, betreft Filemaker versie 9 en Filemaker server 9.

 

Sinds afgelopen week krijgen gebruikers onderstaande error te zien en wordt de verbinding met de server verbroken. Vervolgens is er zonder problemen weer in te loggen maar het blijft gewoon heel vervelend.

 

De apparatuur waar de software op draait is wat gedatteerd, zou dit de oorzaak kunnen zijn? Opvallend is dat ik zelf nooit een dergelijke error heb gehad en ik er ook dagelijks mee werk.

 

errorgn7.png

 

 

Advies is dan ook zeer welkom!

 

Alvast bedankt,

 

Gr. Optic

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
@Optic: draait er op de FileMaker Server een FileMaker Client waarmee een bestand vanaf de server is geopend?

 

 

Nee, de server applicatie draait op een aparte server.

 

Wij hebben die fout ook af en toe.

Meestal was dit wanneer er iets mis was gegaan met de fmserver of de server waar de client op draait.

Ik heb het altijd geinterpreteerd als dat de verbinding tussen server en client even is weggevallen. Een tijdelijk netwerkprobleem dus.

 

Hmz, binnenkort gaan we alle computer vervangen, hopelijk verhelpt/vermindert dit het probleem. Opvallend is dat sommige computers het 5 keer per dag hebben en andere helemaal niet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...