Luc Jolie Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Mijn database bevat meer dan 60.000 records, doch in het statuspaneel staat dat er 772 records zijn. Wanneer ik alle records weergeven kies en daarna ga sorteren dan toont de voortgangsbalk een negatief aantal ( bv. nog te sorteren -40.000 records) Hoe komt dit en hoe kan ik dit verhelpen? Quote
0 Koen Van Hulle Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Slecht nieuws. Je hebt een corrupt bestand. Wat je kan proberen: 1. Bewaar het bestand als een lege cloon 2. Open de lege cloon en bewaar opnieuw maar dan "save as compacted". 3. Importeer de records in je nieuw bestand. Koen Quote
Question
Luc Jolie
Mijn database bevat meer dan 60.000 records, doch in het statuspaneel staat dat er 772 records zijn.
Wanneer ik alle records weergeven kies en daarna ga sorteren dan toont de voortgangsbalk een negatief aantal ( bv. nog te sorteren -40.000 records)
Hoe komt dit en hoe kan ik dit verhelpen?
1 answer to this question
Recommended Posts