Tom Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Hallo iedereen, heb problemen met mijn FMS 10 op Windows Server 2003. Telkens nadat ik via een client (fm 10v1) een ODBC update heb gedaan, loopt het mis. Ofwel krijg ik een BlueScreen, ofwel werkt de adminconsole niet meer, Na een restart krijg ik dan ook weer een bluescreen,..... Uiteindelijk slaag ik er toch in de server opgestart te krijgen en werkt alles weer... tot ik weer eens een ODBC Update laat lopen. (op een client.) Als ik een fm10 v1 open op de FMS10 machine, loopt het ook helemaal fout als ik de ODBC Update uitvoer. Mag je eigenlijk op de server machine een fmclient draaien? of doe je dat beter niet? Iedere keer moet ik dan een recover van de database doen. Alles is gewoon overgezet van een FMS 9, waar het perfect op werkte. Heb eerst een unistall van FMS 9 gedaan , dan FMS 10 geinstalleerd. Iemand ook slechte ervaringen met windows server 2003? Ik overweeg om FMS 10 op een Xserve te plaatsen. Heeft er hier soms iemand al ervaring mee? Alvast bedankt. Tom Quote
0 Tom Posted February 16, 2009 Author Posted February 16, 2009 Is gebleken dat ik met een zwaar hardware probleem zat. Heb fms op mac os x gezet en alles loopt als een trein..... mvg Tom Quote
Question
Tom
Hallo iedereen,
heb problemen met mijn FMS 10 op Windows Server 2003.
Telkens nadat ik via een client (fm 10v1) een ODBC update heb gedaan, loopt het mis.
Ofwel krijg ik een BlueScreen, ofwel werkt de adminconsole niet meer,
Na een restart krijg ik dan ook weer een bluescreen,.....
Uiteindelijk slaag ik er toch in de server opgestart te krijgen en werkt alles weer... tot ik weer
eens een ODBC Update laat lopen. (op een client.)
Als ik een fm10 v1 open op de FMS10 machine, loopt het ook helemaal fout als ik de ODBC Update uitvoer.
Mag je eigenlijk op de server machine een fmclient draaien? of doe je dat beter niet?
Iedere keer moet ik dan een recover van de database doen.
Alles is gewoon overgezet van een FMS 9, waar het perfect op werkte.
Heb eerst een unistall van FMS 9 gedaan , dan FMS 10 geinstalleerd.
Iemand ook slechte ervaringen met windows server 2003?
Ik overweeg om FMS 10 op een Xserve te plaatsen. Heeft er hier soms iemand al ervaring mee?
Alvast bedankt.
Tom
1 answer to this question
Recommended Posts